سهراب رسما تمرین آبی‌ها را دست گرفت شزنی – بارسا نهایی شد کارت بازی قدوس برای کلبا صادر شد + عکس گاریدو تمرین پرسپولیس را تعطیل می‌کند؟ رونمایی سهراب از مهرداد در لیگ برتر| محمدی مهاجم راس استقلال مقابل رحمتی سیستم چرخشی برای فرار از مصدومیت صدور کیفرخواست برای متهمان پرونده فساد در فوتبال ماموریت سمیعی برای نجات نیمکت استقلال؛ حرکت آقای مدیرعامل با چراغ خاموش برای دوران پسا سهراب خداحافظی عجیب حسینی با نکونام + عکس اورونوف در فکر ترک پرسپولیس؟ شوماخر افسانه‌ای بعد از یک دهه دوباره دیده شد جدایی رحمتی و رجبی از کادرفنی استقلال ستاره آمریکایی بسکتبال در گلنور اصفهان ۴ کشتی‌گیر روس در لیگ برتر کشتی ایران نیش افعی میلان و غرور سمی ما در ایران! برگزاری بازی شهرداری ارومیه و نماینده مشهد در هاله‌ای از ابهام! فرگوسن برای نجات منچستریونایتد دست به کار شد اعلام اسامی محرومان هفته هفتم لیگ برتر فوتبال | بازگشت محمدی به ترکیب استقلال تونل وحشت استقلال شوک چشمی به استقلال
سرخط خبرها

رونمایی سهراب از مهرداد در لیگ برتر| محمدی مهاجم راس استقلال مقابل رحمتی

  • کد خبر: ۲۹۲۱۰۵
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰
رونمایی سهراب از مهرداد در لیگ برتر| محمدی مهاجم راس استقلال مقابل رحمتی
احتمال دارد سهراب بختیاری‌زاده از مهرداد محمدی به عنوان مهاجم راس در بازی با هوادار استفاده کند. محرومیت محمدی در لیگ برتر به پایان رسیده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، برخی معتقدند اگر مهرداد محمدی از ابتدای فصل می‌توانست در ترکیب استقلال قرار بگیرد، هرگز نکونام به سمت‌های در‌های خروجی باشگاه استقلال سوق داده نمی‌شد و میانگین امتیازی این تیم بهتر بود. این ادعا با توجه به آمادگی که محمدی در لیگ گذشته داشت و فصل را با دبل مقابل پیکان به پایان رساند، ادعای غلطی نیست و چه بسا اگر مهرداد از ابتدای لیگ بیست و چهارم در ترکیب استقلال قرار می‌گرفت اوضاع و احوال نکونام اکنون طور دیگری بود و او امتیازات بیشتری در لیگ داشت و به این زودی از تیم کنار گذاشته نمی‌شد.

 به هرحال اتفاقاتی که بعداز بازی پایانی استقلال مقابل پیکان رخ داد، منجر به اعمال محرومیت شش جلسه‌ای برای مهرداد محمدی شد و این بازیکن در روز‌های اخیر با عفو از جانب کمیته انضباطی مواجه شد و محرومیت شش جلسه‌ای اش به سه جلسه کاهش یافت تا بتواند استقلال را در بازی با هوادار همراهی کند.

 

در واقع بازی با هوادار دیدار رونمایی از مهرداد محمدی خواهد بود و این بازیکن اگر روی فرم بدنی مطلوب باشد و سهراب بختیاری‌زاده بتواند از توانایی محمدی به نحو مطلوبی بهره بگیرد، در اولین قدم برای استقلال بازیکن ثمر بخشی خواهد بود. محمدی حتی می‌تواند در بازی با هوادار به عنوان مهاجم راس بازی کند و خلاء مهاجمان گل نزن را در استقلال پر کند چرا که نه بلانکو و نه رمضانی انتظارات را به خوبی برآورده نکرده‌اند و با وجود فرصت‌هایی که از سوی کادر فنی سابق استقلال دراختیارشان قرار، اما نتوانستند به بازیکنانی محوری در راس پیکان هجومی آبی‌ها تبدیل شوند.

 محمدی بازیکنی است که ظرفیت کافی برای بازی به عنوان مهاجم نوک را دارد و اگر بختیاری‌زاده از این بازیکن به عنوان مهاجم راس استفاده کند، به احتمال زیاد نتیجه مطلوبی عایدش خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->